Thursday, May 28, 2009

Gile ketat...

Ohaiyo...bak kata orang jepun...macam-macam yang berlaku dalam 2 3 hari ni..masa yang sangat pantas dan sangat ketat ( very tight)...

Isnin aku sempat siapkan presentation untuk Board meeting even aku kena kerja on Sunday...sian kat Aqie dan Damia

Selas aku kena balik lewat sebab ada kerja yang perlu disiapkan untuk Final inspection kat Auditorium ..haih...lebih sedih...KTM Komuter buat hal lagi...rosak kat tengah jalan..kena stay sampai 1 jam...rasa nak bakar je Stesen komuter tu...sampai rumah pukul 9 lebih...sian kat Aqie dan Damia lagi...

Rabu aku ada kat Putrajaya sepanjang hari..Final inspection rasa macam ok lah kot...dah sign off semua defects...lunch kat Restoran Saba' Cyberjaya...best sangat..sebab dpat minum Barbican...makan Nasi Kabsah..Grilled Chicken...rindu gila...teringat zaman kegemilangan kat Riyadh dulu..aku rasa restoran ni tempat yang paling sesuai untuk reunion ex-Riyadh...

Khamis pagi..hampa..MU kalah pada Barca...aku tak stay up sebab penat sangat...Jap lagi nak pergi Jalan Gurney..ada meeting...

Aku jumpa Klip ni...at least ade la yang meng"hepi"kan aku pagi ni...

2 comments:

Anonymous said...

hee..kepada penyokong m.u..semoga tabah ;P

hooray untuk para penyokong bukan m.u ;)

fendinordin said...

aku hampa karena berjaga... ampes..
kalu kutahu..aku teruskan sahaja pejaman mata aku di tika 2 pagi itu..cehs.