Sunday, April 19, 2009

KLIBF 2009 & Kuasa sakti Yuna












Semalam satu hari kami sekeluarga menghabiskan masa kat Putra World Trade Center sebab ada event Kuala Lumpur Boof Fair 2009...so penat juga berjalan dan mencari....Aqi dan Damia sibuk cari buku...aku pulak sibuk nak cari gambar...Banyak juga promosi-promosi menarik...harga juga banyak yang kire runtuh jugak lah...pada yang suka membaca atau mengunpul buku je...bolehla datang ke sini...pada aku..eloklah naik tren untuk mengelakkan sesak...turun je kat PWTC..pastu korang jalan je...kurus sket nanti...Kitorang balik Seremban pun dah lewat...Kesian kat Damia...sebab kena jalan jauh...Aqi pulak demam hari ni...malam tadi tak boleh tido...so awal2 pagi tadi aku dah bawak jmpa Doktor...demam virus mungkin...sampai pening-pening...on the way balik dari Klinik....aku pasang Xfm...ada plak lagu Yuna...boleh pulak Aqi melalak dlam kereta...macam orang tak demam...haih...Yuna oh Yuna...sungguh besar pengaruh kau dalam hidup wife aku...so lepas ni kalau Aqi demam..aku pasang je lagu Yuna tu, sure okeh....Yuna oh Yuna...



2 comments:

Anonymous said...

lalalalalalalala ;D

arigato nehhh!!

ha said...

ooo..PatutLaaaEncheQiyamSebokCariYunaEk
ok..ok..ok..Xpe...OrgPahamAkhirnye
NapeDieBegituTaksubMcari..hikhikhik