Saturday, April 25, 2009

Baik Aril yang senyum kat aku...

Apalah nasib ku..punyalah aku berharap ada awek cun dalam komuter tu senyum kat aku...tak senyum pun pandang ke...buat-buat nak senyum pun oklah...tapi ada pulak mamat india senyum kat aku semalam...masa tu aku tengah tunggu shuttle tren untuk balik Seremban...kat stesen Bandar Tasik Selatan ...mamat india tu dengan kawan pompuan dia tu melayu..tunggu jugak shuttle jugak..tetiba dia pusing tengok aku...aku pulak memang tengah termenung...adoiii..dia senyum...macam dah nak tersengih pun ada...rasa macam blur sekejap...nak tergelak pun ade jugak..hee...apehal mamat ni nak senyum kat aku...lagi teruk...dia ni awwww..lembut la plak kan..adehh...dah la aku dok bosan2 tunggu tren...sekali mamat lembut la plak senyummm...aku fikir , aku lebih rela Aril AF senyum daripada mamat lembut tu...tetiba aku rasa macam nak demam...adoi...

2 comments:

kedey said...

punyalah aku berharap ada awek cun dalam komuter tu senyum kat aku <---detected! LOL

matahati said...

wakakak..itu ayat pelaris bog jek...