Tuesday, October 21, 2008

Yasmin Ahmad

Hari ini aku diperkenalkan kepada blogger yang dikagumi...thanks idy
Juga seorang yang pernah dilingkari dengan kontroversi...
Pernah aku diberitahu oleh bos aku yang dia juga 'classmate' dengan nya...
Sesungguhnya aku kagum dengan beliau...
walaupun aku belum habis lagi membaca 'cerita'2 nya

cerita2 nya memang tak jemu untuk difikirkan...
plot ringkas tapi penuh maksud...
kalau tak suka memikir...susahlah...
kalau tak suka memerah santan...manakan dapat lemaknya...

'orang kita' memang begitu...
'orang kita' sudah lumrahnya...
'orang kita' suka berleka...
'orang kita' suka yang ringan2 sahaja...

2 comments:

Anonymous said...

orang kita dengan ringkasnya malas pikir.
sad, but true.
dan yasmin ahmad cuba memperkenalkan erti perpaduan, tp tak ramai yg nak terima, lg megutuk usaha beliau kerana dia terlampau berani.

R.R.Z said...

hi there :-)

kite exchange link ya..thanks