Friday, February 13, 2009

Korang Perasan Tak?-Ep.2-Orang sekeliling kita memang berkait rapat

Faizul staff baru ofis aku adalah anak sedara Dato'. Baru aku tau dia super junior aku kat MRSM dulu..baru tahu...

Sepupu Faizul tu plak ( anak sedara Dato jugak la) adalah Thesis Coordinator aku masa kat UiTM ...Dr. Esmawee...baru tahuu...

Abg Rahman tu biras aku. Anak sedara dia Si Faizal plak junior aku kat MRSM dulu...Baru tahuu...

Kelmarin dapat kad kahwin si Ahmad Hafiz...nak kahwin dah rupanya...nak kahwin dengan adik angkat wife aku...si Hafiz ni junior aku kat MRSM dulu...maknanya dia satu batch dengan si Faizal ( anak sedara biras aku)

Semalam pulak, dapat kad daripada Juju, kawan wife aku masa kat Sains Muar. Si Juju ni nak kahwin dengan si Fadzli ( nama glamor Gombak sebab rumahnya si Sri Gombak). Si Fadzli ni plak sama batch dengan aku di MRSM dulu. Pendek kata senior pada si Hafiz, Faizal dan Faizul.

Wife aku dulu kat Sains Muar.School mate wife aku di Muar dulu, si Pijan a.k.a Solorn . Si Pijan ni lelaki, satu sekolah dengan aku masa sekolah rendah. Kami berkawan sampai darjah 6 di Pahang dulu.Maknanya , wife aku dan Juju + Pijan adalah berkawan..

Perasan tak yang kita semua ni berkait antara satu dengan lain dalam dunia nih...lol

2 comments:

Anonymous said...

sesungguhnya umat islam itu bersaudara.... bla..bla...

kuizikel said...

dunia ni kecik je kan? aku pon kdg2 blog hopping sana sini, skali tu tgk2 orang ni link ke orang tu n orang tu aku kenal kat forum ni...